Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2014

Βιταμίνες για γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση (ΓΟΠ ).SUPER ΤΙΜΕΣ ΣΤΙΣ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ

 Βιταμίνες για γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση (ΓΟΠ )
Η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση αναφέρεται στη ροή του οξέος του στομάχου προς τον οισοφάγο, ένα συνδετικό σωλήνα ανάμεσα στο λαιμό και το στομάχι. Είναι επίσης γνωστό ως γαστρο -οισοφαγική παλινδρόμηση και εμφανίζεται ως καούρα, ένα αίσθημα καύσου στο στήθος.  Η παλινδρόμηση οξέος μπορεί να προχωρήσει σε γαστρο- οισοφαγική παλινδρόμηση, ή GERD, μια πιο σοβαρή μορφή της πάθησης. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν συριγμό, βήχα, δυσκολία στην κατάποση και πόνο στο στήθος.  Η θεραπεία μπορεί να περιλαμβάνει φαρμακευτική αγωγή και αλλαγές στον τρόπο ζωής.  Η κατανάλωση μιας καλά ισορροπημένη διατροφή, πλούσια σε συγκεκριμένες βιταμίνες, μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ανακούφιση και στη διαχείριση των συμπτωμάτων της παλινδρόμησης.
Βιταμίνη Β – 12
Σύμφωνα με μια μελέτη του Οκτωβρίου 2006 στο ‘’Journal of Pineal Research’’ η συμπλήρωση της διατροφής με βιταμίνη Β -12 μπορεί να βοηθήσει στην υποχώρηση των συμπτωμάτων της γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης, μια πιο σοβαρή μορφή της παλινδρόμησης οξέος.  Η βιταμίνη Β-12 μπορεί να ληφθεί σε μορφή συμπληρώματος. Μπορείτε επίσης να βρείτε αυτή τη βιταμίνη σε ζωικά τρόφιμα συμπεριλαμβανομένων των πουλερικών, κόκκινο κρέας, ψάρια, αυγά και γαλακτοκομικά προϊόντα.  Αν κανείς είναι χορτοφάγος ήvegan και δεν καταναλώνει κανένα ζωικό προϊόν, μπορεί να είναι ανεπαρκής σε αυτή την βιταμίνη αυτή. Μπορεί κανείς να μιλήσει με το γιατρό του σχετικά με τη λήψη ενός συμπληρώματος.
Φολικό οξύ και βιταμίνη Β-6
Το φολικό οξύ, που ανήκει στις βιταμίνες β και η βιταμίνη Β -6 είναι δύο βιταμίνες που μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση των συμπτωμάτων της παλινδρόμησης οξέος.  Η μελέτη του 2006 στην ‘’Journal of Pineal Research’’ διαπίστωσε ότι τα συμπτώματα της πάθησης μπορέι να μειωθούν ης διατροφής με αυτές τις βιταμίνες.  Το φολικό οξύ, που ονομάζεται επίσης φυλλικό οξύ, μπορεί να ληφθεί σε μορφή συμπληρώματος. Μπορεί κανείς να το βρει επίσης σε τρόφιμα όπως τα φασόλια και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.  Ολικής αλέσεως τρόφιμα και το ψωμί και τα δημητριακά μπορούν επίσης να ενισχυθούν με αυτή την  βιταμίνη.  Η βιταμίνη Β -6 μπορεί να βρεθεί ως συμπλήρωμα ή σε τρόφιμα όπως το κρέας, τα πουλερικά, τα φασόλια, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, φρούτα και λαχανικά.
Βιταμίνες Α και C
Το Πανεπιστήμιο του MarylandMedicalCenter συμβουλεύει ότι τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά είναι ιδανικές για κατανάλωση, ώστε να βοηθήσουν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της παλινδρόμησης οξέος.  Τα αντιοξειδωτικά λειτουργούν για να προστατεύσουν το σώμα από τις ελεύθερες ρίζες, ουσίες που προκαλούν κυτταρική βλάβη, λοιμώξεις και ασθένειες στο σώμα σας.  Αυτό μπορεί να επιδεινώσει ή να προκαλέσει τα συμπτώματα παλινδρόμηση οξέος.  Καταναλώνοντας ένα πολυβιταμινούχο σκεύασμα που περιέχει βιταμίνες Α και C μπορεί να βοηθήσει με την υγεία του πεπτικού συστήματος και να ανακουφίσει τα συμπτώματά, σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του MarylandMedicalCenter Αυτές οι βιταμίνες είναι αντιοξειδωτικές και είναι διαθέσιμες τόσο με τη μορφή συμπληρώματος αλλά και μέσω της διατροφής.  Καλές διατροφικές πηγές της βιταμίνης Α είναι το συκώτι, τα αυγά, οι γλυκοπατάτες, οι κολοκύθες, τα καρότα και το σπανάκι.  Καλές πηγές βιταμίνης Cείναι οι πιπεριές, το μπρόκολο, τα πορτοκάλια, τα λεμόνια και τα ακτινίδια.
Βιταμίνη Ε
Η βιταμίνη Ε είναι ένα άλλο αντιοξειδωτικό και ως εκ τούτου, μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση της λοίμωξης και τα συμπτώματα της ΓΟΠΝ.  Το Πανεπιστήμιο του MarylandMedicalCenter συνιστά την συμπλήρωση της διατροφής με αυτή τη βιταμίνη.  Εκτός από τη μορφή συμπληρώματος, μπορείτε να βρείτε αυτήν την ουσιαστική βιταμίνη σε τρόφιμα όπως το σπανάκι, το ελαιόλαδο, το αβοκάντο, τα καρύδια και το φυστικο βούτυρο.
ΔΙΑΛΕΞΕ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΣΟΥ ΣΤΙΣ ΠΙΟ SUPER ΤΙΜΕΣ!!!!!!
http://www.pharmaboots.gr/48_1c9/Vitamines

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου